Eğitim Fakültesi
Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı
TR
EN
Facebook
Twitter
TR
EN
Bölümümüz
Bölüm Başkanlığı
Bölüm Başkanı
Bölüm Başkan Yardımcıları
Bölüm Sekreteri
Bölümümüz
Vizyon - Misyon
Bölüm Tarihçesi
Neden Bölümümüz
Öğrenci
Genel
AkademikTakvim
Ders ve Sınav Programları
Öğretim ve Sınav Yönetmeliği
Döküman ve Belgeler
Formlar
Otomasyon Sistemleri
Elektronik Belge ve Yönetim Sistemi
Ögrenci Bilgi Sistemi
Personel Portal
Akademik
Araştırma Faaliyetleri
AB Erasmus+ K203 Stratejik Ortaklık Projesi PARENTSTEM: Okul Öncesi Dönem Çocukları ve Aileleri için STEM Eğitimi
TÜBİTAK 2209 Projesi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Bilgilerinin ve Özyeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi
TÜBİTAK-4004 ''Haklarını Öğrenir Hakkıyla Öğretirim-III'' Çocuk Hakları Eğitimi Projesi
TÜBİTAK 2209-Geleceğin Öğretmenlerinde Afet Risk Algısı Ve Afet Bilincinin Geliştirilmesi: Eğitim Fakültesi Perspektifi
TÜBİTAK 2209 Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi İle Tasarım Odaklı Düşünme Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBİTAK 2209 lkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı İle Sanal Zorbalığa Uğrama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBİTAK 2209 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Göçmen Öğrencilere Yönelik Farkındalıklarının Geliştirilmesi
Personel
Genel
Akademik
İdari
Hızlı Erişim
Genel
Telefon Rehberi
Kırıkkale Üniversitesi 2023 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
Bolum
Kırıkkale Üniversitesi 2023 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
Facebook
Twitter
Kırıkkale Üniversitesi 2023 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
Rapor için tıklayınız.